oooops

De har varit riktigt dålig uppdatering här ett tag.. förlåt för de.De ska bli bättring! hoppas jag iaf...aja idag blire NICE FÖR DE BLIR FILMLAN MED OZZYYYBOOOOIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAH TAGGA    Tema: Barnklassiker :] kan de bli mer nice? nae tror inte de.haha vi kommer iaf se barnfilm hela natten och käka massa godis å allt , JA FÖRFAN.haahha galet

Före de så har jag match i jörn... sate så långt :S Men vi får väl hoppas på vinst iaf.

De kommer bilder från inatt imorron skulle jag tro ;) MOHAHAHA så taggad jag är.... konstigt? haha aa typ(A)

men nu ska jag pysa , peace

 <-- (L) förlåt för att ozy är sne , men de kan han inte göra nånting åt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0