YEEYEYEEEEEEEYYEYEYEYE

tjaaa idag var Girree på VB med stekar Claes å Chillar Ozy. Vi steka och chilla på VEEBEEEE idag.

okej nu lät jag sjukt efterbliven mene... aja vi va iaf på vb å jaa..bada :O de trodde ni inte ,va?   träffa några sköna personer gjorde vi också.

Sen när vi skulle hem var ju Claes så duktig att han tappa bort cykelnyckeln..aha så då var jag tvungen att skjutsa han i full fart till busstationen för att han skulle hinna med bussen. vi hann!!! wohoo applåder till oss. Sen svängde jag förbi karamelltåget på vägen hem och köpte mig en coke och sen cykla jag hem i min ensamhet. Sen när jag kom hem har jag packa för flarken imorrn! sjukt peppad är jag! kommer bli galet skoj :D får väl hoppas på länslaget ;) När jag packa hade jag så sjukt hög volym på musiken att mamma vart typ galen... <-- för er som vill anteckna i era carenotes!

aja , peppa zon imorrn . PEACE OUT

     +     = !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Btw: Claes kanske blir värvad till den här coola bloggen! Vi får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: claes

2009-08-06 @ 11:55:20
Postat av: claes

HAHAHA creeedz till marKUS som skjutsa till bussen:]

2009-08-06 @ 11:56:15
Postat av: heffa

lycka till på flarken=D

2009-08-06 @ 16:38:15
URL: http://heffaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni har stavat chaos fel.

2009-08-18 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0