dauuueeerreadadgadgadgae gaegaeg ea DAMP

tja idag va jag å ossian på VB. De va nice :D eller de börja regna ett tag men... sen vart de ju sol igen! :D Vi låg där å stekte till typ halv 5 kanske , sen börja de regna igen å då drog vi.

Sen på kvällen var vi med Simone å Michelle =D Vi såg på nån film som hette nått med...girls tror jag .. ahahhaha , ni kan ju föreställa er hur den va:] aja , sen for vi ut å vi körde med en minicykel som va kung<3 Nerför en backe å satan vad den gick hårt :O:O:O jag trodde jag skulle dö.... men de gjorde jag inte, sen gick vi till nån å låna deras barncykel så då tävla jag å ossian ner för en backe , jag vann :} fast jag höll på att pajja cykeln när jag baila ner i nått hål...

aja  , shiiiettt vad mke jag skrev =O

 tog ba nån bild från vb :D hahah ... nått barn,
Herrååå / Girre

Kommentarer
Postat av: michelle

hahade var king!=D

2009-07-16 @ 12:07:42
URL: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0