moröbackehooden+ Ossian borta...dag 3

tja idag kom Claes till mig typ..1 så då cykla vi till moröbacke :O fatta långt de är...  HAHAAAHAHHA på vägen dit baila vi :D hahahah råka köra in i claes:] hahah landa så jag fick cykeln över mej å sånt tjafs:] hahha.. ont i knäet nu:( hahaha aja , sen hitta vi tillslut Sofia å Fia som vi skulle vara med , vi for till sofia och var där ett tag och såg på barnprogram och prata. Sen for vi ut på upptäcktsfärd. Vi hittade en lekpark som vi satt i ett tag ;] sen for vi typ tilbaka hem till sofia igen och... jadå hände de.. HAHA jag satte mig på en stol och efter ett tag gick den sönder ;( hahaahhahahah assssssssååååååååååååå......................................................................................... inga mer kommentarer om de...........
Sen rita sofia lite grann på jag å claes ben och så.. sen for vi typ hem . Inga bails då inte ;)
Sen nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på ...händer väl nått :D herrå

bilder kommer sen... hittar inte den jävla sladden....

Kommentarer
Postat av: Claes

hahahhahahahahahahhahahahahahah :] marcus är farlig när han cyklaaa

2009-07-23 @ 10:51:20
Postat av: julia

ja älskar din blogg girreee

2009-07-24 @ 01:21:42
URL: http://emmasandrajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0