Trästocks dag 1

Jaa då var första dagen av trästocks över! =)
den var kulkul åde :D

kom var där med Claes först, sen komme det fler osv. :)
lite bilder här av mej och Claes dårå!:
Noll (Erics band)
sen lite random bilder =)

meeeeeeeen jag blev less så jag drog till Simone, Elin och Mimmi =)
bilder från kvällen =)


söt polis med ballongkondom :]

Sen när Mimmi och Simone drog hem vid 22.00 nått for jag och Elin och cruisa runt särböle med cykel :]
har lite bilder därifrån också =)

Elin lekte mobbad flicka =)
Kaxxa inte med Elin :]

sen for jag tillbaka till trästock för att se lite av Chicagojazzen (Erics andra band typ(?) )


ojoj, det här blev lååååångt inlägg...och det kommer 2 dagar till om trästocks också!..får se resultaten då :]

det var allt för denna gång!
Peaceee / ozy

Kommentarer
Postat av: Eliiin

Samma jävla smile på varje bild typ :] HAHAAHHAHA

2009-07-17 @ 14:41:07
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: simone

jag tror jag måste copa elins comment hära;)

ett stort plus på supersmilet och på att jag tog tag i mimmis ass hahah(A)

2009-07-23 @ 18:09:18
Postat av: simone

jag tror att jag måste copa elins comment här;)

ett stort plus på supersmilet och på att jag tog tag i mimmis ass(A)

2009-07-23 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0