FOTBOLL(L)

hemma efter en lååång dag. Började med att jag vakna runt 9 nånting och packade väskan, cyklade sen upp till 29:an för jag hade samling där med div 6 laget i fotboll kl 11=) sen åkte vi buss till malå nånstans och spelade match mot Adak kl 2. Vi vann med 2-3 och jag gjorde alla våra mål :D :D så jävla nice. Sen åt vi pizza på nån restaurang i malå ( undra om dom tjänar bra... tveksamt) Sen gick vi till konsum å köpte grejjer , jag köpte en 1,5 liters cola:] mumma<3 Sen blev de bilfärd hem igen , kom hem efter kl 6 nån gång och nu sitter jag här... helt död (A) de va sista matchen för säsongen så ... hejdå sommarn:( hejdå fotbollen:( ...................................tyst minut............................................................................. TAGGA JULAFTON <3<3<3<3 typ snart :O ahah... okej , lite väl taggad kanske:] mene , PEACE

  // girre

Kommentarer
Postat av: Julia

För det första så sa du att ni vann med 3-1 och för det andra så sa du att du köpte en två liters cola..

gud vad du ljuger...

2009-09-13 @ 19:45:45
URL: http://highfivee.blogg.se/
Postat av: angelica

håller med föregående talare..

2009-09-14 @ 14:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0