hemmakvällsbus

Ja nu finns ju svaren på frågestunden under det här inlägget, så ni som inte har tittat kan titta dit :)

jaja nu ska vi prata om dagens roligheter :]
det började med att jag var med claes, vi sitter och väntar på girre nere i källaren, sen hör jag ett "mjaufuafajsnjda" typ. jag kollar mot dörren och ser Glenn (min katt) komma, ser lite skum ut, sen släpper han ner en jävla fågel unge på golvet, OCH DEN LEVER!?!?
sen blev det galet, vi jaga och härja omkring för att få ut dden, tillslut tog jag en plastpåse och kasta ut den :]
fick nån bild, ingen super kvalla för vi orka inte ställa in ljus styrkan eller så.
<-- lilla fågeln :]

det var det första roliga :)
eller klart vi hade kul nere på stan men orka inte skriva om det :)

iaf sen när vi skulle dra hem när vi hade varit på  team sportia så ser vi över gatan att en bill rullar värsta sakta, sen börjar vi inse att ingen sitter i den.. HAHAHA
vi springer in på hemmakväll och ropar, får inget svar, springer ut igen och stoppar bilden med våra super muskler, puttar den åt sidan och sen springer claes och kollar om nån vet vems det är, men näe..det var ingens.. sen kommer en tant som stod just framför oss när vi fråga om nån visste vems bil det var och säger:
ÅÅhh taaack så mycket att ni stanna min bil!!!
hon reagera inte när vi stod och skrek :O?
ja sen efter det for vi hem :)
sen har jag en riktigt fin bild också :]


/ossian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0