Svaren på frågestunden

Postat av: emmsi

vem är bäst=D? om intee..

vi är lika bra? :]


Postat av: CARRRRRO

visst är carro världens coolaste?!?!??!!?!??!

om man räknar bort oss.. jaa :]

Postat av: phillliboooii

jag är tuffast så glöm :O

gillar ni milkshake? :]

Du vet att jag älskar det lille phille :] /ossian
Postat av: Elin

1.varför kallas Marcus för "Girre"?
G: För att giraffer är långa och jag var längst av allt och alla typ förut(A) såååå de blev sådär:]


2.Hur många läsare per dag?
det är olika om hur mycket vi skriver, ibland 70-80 ibland  typ 10- 20 st (A)


3.Varför är ni såå coola? :]
det suger och vara töntig? :] så varför inte vara coolast?


4.Varför klår jag Ossian i armbrytning :}?

O: du är störst och starkast ;]


Postat av: ahah

vad fick er att ha en blogg? ;)

Vi minns inte, hade väl JÄVLIGT tråkigt(A)


Postat av: anonymt

om ni skulle få vällja vilken tjej ni ville som ni har sett eller känner vem skulle det vara<3

G: angelica <3
O: drömbruden i min saga:}  (girre vet vad jag pratar om :] )


Postat av:

vad är de pinsammaste ni har gjort tsm? :)

typ.. gjort en blogg.. :]


Postat av: ange

varför är jag typ..bäst?:]

G:jadu..ingen kommentar.. :*
Postat av: linnnorberg

till båda:
hur långa är ni?
G: 181-182

O: 182-183


erkänn att våran blogg är bäst:):):):):)

den funkar :)


Postat av: tildawe

har ni funderat på hårfölängning?:$
HAHAHAH nej skoja... :]

om ni fick vara en tjej för en dag, vad skulle ni görA:]?

tjaa... har ni gympa på torsdagar? :)

näe vi skulle väl springa nakna runt skolan :]


Postat av: sara

har ni några speciella dagar ni bloggar?
vad är det längsta förhållandet?

båda: nej


G: Det med angelica nu , snart 2 månader:)

O: STILL SINGEL FFS :] KOM OCH TA MIG!!!!:*:*:*:*

G: han är het;]


Postat av: linus

MMM... nu fick man en tänkte ställare ;) hur började ni blogga? alltså hur kunde ni tänka fram till den tankten...

Vi hade fett tråkigt :]

Postat av: michelle

vem vann egentligen racet
med minicyklarna:)?

O: det var faktiskt Girreboiii<3<3


Postat av: anonyma P

oskuld :$?

O: jodå :] som sagt, KOM OCH TA MIG!! AHHAHA :]

G: hehe.. nope :$


Postat av: anonym:P:P:P:P:p:P:p:P:P:PL:(L)()L()<3<3<3<3<3

har båda ni magrutor?
/ någre halvintresserade:]:]:]:]
om ni har det isåf, är det gratis att kännna??=D

Båda: jo det har vi allt :]

beror på vem som vill känna :] annars 20 kr smeket! HAHAHAHAHAAHAH

Postat av: cisssssi

vad är det viktigaste hos en tjej?:)

båda: Hårig rygg , grova lår och muskliga vader<3<3<3<3<3 GAHAHAHAHAHHah

njaa... inte riktigt(a) menee.....  att man känner sig som sig själv med den tjejen:)


Postat av: s

äreee tufft å ha magrutor. ?

har hört att de ä farligt för höfterna å ryggen om de bara är de yttre av magen som är tränat..
Att man görja gå fel å shiit. ;s

Men min fråga va:
Tycker ni själva att ni ser bra ut?:p

tuffast


jaaa MUMS PÅ OSS<3


Postat av:

föredrar ni boxer eller speedos?

Båda: BOXER FFS!!

fast speedos är ganska skönt på lördagkvällar..


Postat av:

bajs?

Du kan vara bajs


Postat av: elise:]

vad äre viktigaste hos en tjej? :]

svaret finns längre upp :)^


Postat av: Saga

vad är snyggare på en tjej, bröst eller rumpa?

bbbbbööööbbbiiieeesssss<3


Postat av: Hannahhhh:)

Om ni fick vara en kändis för en dag,.vem skulle ni vara då?:)

G: ozy :]

O: Britney spears :]<3


Postat av: lisamelin

men daah tuffa killar ni är assså.

men undrar vad tkr ni bäst hos tjejer?
är utseendet viktigast? :$

nej utseendet är inte det viktigaste, känner man sig trygg och kan vara sig själv är hon nog ett bra val :)



Hoppas ni är nöjda över våra svar, vi återkommer med mer frågestunder nån annan gång, TÄNK UT SUPER BRA FRÅGOR DÅ!! :):)


/ Marcus & Ossian

Kommentarer
Postat av: emil

palla bbbbbööööbbbiiieeesssss, arsle<3<33<333<3<3<3<

2009-09-11 @ 17:45:57
Postat av: anonym

asså jag älskar typ dej ozy men du vet ju inte vem jag är<3<3

2009-09-11 @ 19:52:44
Postat av: ozy

det blir inte lättare för mig om du inte berättar vem du är<3

2009-09-12 @ 00:29:12
Postat av: elise:]

ozybooiii har en liten beundrare :]<3

2009-09-12 @ 00:38:03
Postat av: anonym

jag vågar inte berätta :(<3<3

2009-09-13 @ 20:29:13
Postat av: ozy

jadu.. upp till dig?..<3

2009-09-13 @ 20:34:08
Postat av: Anonym

hur ska jag säga vem det är du känner inte mej :(<3

ska jag skriva medd på apa elller nått<3<3

2009-09-13 @ 20:49:12
Postat av: oz

haha jo medd blir nog bra, kan inte svara i GBn :]<3

2009-09-14 @ 15:35:35
Postat av: Anonym

2009-09-14 @ 16:07:24
Postat av: Anonym

du får inte berätta för nån Lova<3

2009-09-14 @ 17:14:26
Postat av: o

hahaokej? ..<3

2009-09-14 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0